Beoordelingen van Het Roti Huis Diemen

Recente recensies van Het Roti Huis Diemen

5 sterren na 146 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Heel erg lekker!!

, 04-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Opnieuw heerlijk gegeten van de roti kip, zowel op bot als filet beide super. Beter dan menig roti huis in Amsterdam het levert! Ook de vers gebakken bara was weer top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas vonden we de smaak tegenvallen van zowel de saoto als de roti. De bara was zeer vettig.

, 28-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten en vriendelijke personeel

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top wederom en goede service

, 22-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was, zoals altijd, weer top.

, 19-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk zoals altijd!

, 18-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak is goed, was alleen niet warm meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Grote porties roti en smaak zat er goed in. Pannekoek vers en onovertroffen

, 05-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het heeft meer dan 2 uur geduurd voordat de bestelling voor de deur stond. Ondertussen niet ingelicht dat het zo laat zou komen of dat er vertraging was. Had ik dat geweten, dan had

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ten eerste het was weer het lekker 😋 Maar misschien een optie voor als het regent dan het eten in een plastic tasje te doen of een extra papieren tasje mee te geven aan jullie bezorgers gister kreeg in mijn eten in een stukend tasje in me armen met de woorden kijk uit want het tasje is stuk 🤭 Het is maar een tip 😉 Want het eten was weer geweldig 👍🏻Zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De vegetarische roti was heel lekker, complimenten. Bezorging duurde alleen erg lang. Tijd tussen verwachte en daadwerkelijke bezorgtijd was ook erg lang. Betere inschatting hiervan zou fijn zijn. Wel heel handig dat jullie via mail klant op hoogte houden van bezorging.

, 02-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De roti was heel erg lekker. Helaas was er gedoe met de bezorging en duurde het meer dan anderhalf uur voordat de roti kwam. Er was wel wat lekkers toegevoegd als excuusje.

, 27-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is altijd erg lekker. Maar er gaat vaker wel iets fout, dan dat alles goed is. Bij deze bestelling roti speciaal besteld, maar normaal portie gekregen. 1 gebakken banaan ipv 3, en cola ipv fernandes.

, 26-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker!! Zoals altijd!!

, 08-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had vier maaltijden besteld met bezorgtijd 19.15u. Om 18.30u stond de bezorger er al. Mijn bezoek was er nog niet eens. Toen ik telefonisch contact heb gezocht met het Rotihuis werd ik ontzettend onbeschoft te woord gestaan. De medewerker zei niks voor me te kunnen betekenen en dat ik ‘de boel maar in de magnetron moest gooien’. Hij verbrak de verbinding zonder iets te zeggen, er kon nog niet eens een excuus vanaf. Later op de avond heeft mijn vriend teruggebeld waarop gelukkig een andere medewerker zei dat het op dat moment heel druk was maar dat we zouden worden teruggebeld om het op te lossen. Dat is niet gebeurd. Ook op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Toen we uiteindelijk zijn gaan eten (lauw/koud) bleek de bestelling niet eens compleet. Er misten twee bijgerechten. Helaas werd ook op die klacht niet gereageerd. Kortom: hele slechte service!

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke roti en makkelijk online te bestellen, nog efficiënter door zelf een afhaaltijd te selecteren. De afhaaltijd wordt nog apart en soms iets aangepast bevestigd, dit voorkomt onnodig wachten! Top!

, 03-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, service top

, 01-10-2019

Kwaliteit:

Rating

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drie kwartier eerder dan afgesproken. Moest het opnieuw opwarmen. De roti was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon erg lekker

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Was weer super goeie roti lams, vers genoeg , voldoende saus. .

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik heb wel eens lekkerdere roti van het rotihuis gehad. Geen saus, knoflook boontjes bijna geen smaak verder. Erg jammer maar deze keer geen succes.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker roti online. Even online invullen, en het wordt snel bezorgd. Geweldige service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gevarieerd eten

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Oh zo lekker en stond klaar toen ik het kwam ophalen!

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De nasi geroosterde kip, bami kipfilet en bakje tempè besteld. De nasi was prima. De geroosterde kip en kousenband te zout vanwege de jus die eroverheen werd gegoten. De bami te klef. Jammer dat het geen kipfilet was zoals omschreven, maar kipdijfilet. De zuurgoed(komkommer) was niet meer goed. Het rook goed, maar smaakte echt rot. Heb dit gedeelte ook meteen weggegooid. Pluspunt de tempè en het gratis drankje. Alleen weer jammer dat het blikje een enorme deuk had aan de bovenkant waardoor het blikje moeizaam openging. Wat betreft de bezorgtijd....die was ruim een kwartier later. Op zich geen ramp. Al met al een voldoende. Maar of ik gauw weer bij het Rotihuis zou bestellen of zou aanbevelen bij familie/vrienden...

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke roti. Goed gevuld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Via de app besteld. Stond op tijd klaar Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Was alles in Nederland maar zo goed geregeld!!!

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Zalig gegeten en bestelling ook precies op tijd!

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld en super lekker!! 😀😀😀

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom top!

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Simpelweg lekker!

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede service en vond het eten heerlijk.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

weer zeer goed en op tijd bezorgd ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

15 minuten rijden vanuit Naarden :D

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

De roti's, de bara, het broodje pom, allemaal supervers en lekker. Dus heerlijk gegeten, TOP!

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is over heerlijk

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

, 27-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke roti!!! En altijd netjes op de gevraagde tijd bezorgd. Top!

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Had online besteld om 18.15 maar eten was pas 18.30 klaar. Rotirol was erg droog. En maar 3 stukjes cassave bij de bakkeljouw. Ben beter gewend

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk eindelijk weer eens lekker surinaams , op tijd bezorgd perfect zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke roti.

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blijft echt lekker. En veel.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed en lekker en warm, bezorging kwam zoals aangegeven en ook aardige bezorger!

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker! bedankt.

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en supersnel bezorgd! Aanrader!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke roti! ??

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste Surinamer van heel Nederland. En vriendelijke mensen.

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker ! Aanraderr

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Snelle leveri g

, 19-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk!

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker gratis blikje cola zat er helaas niet bij. Effe wennen aan de nieuwe eigenaar

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was zoals altijd heerlijk. Ik had online besteld om 15:20 met afhaaltijd 16:30. ik kwam rond. 16:50 binnen, maar kreeg de bestelling om 17:15 pas mee. Dat was dus wel een minpunt.... Maar het was er ook stervensdruk. Normaal staat het altijd keurig klaar.

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

De roti hier is echt heerlijk! We komen zeker vaker terug.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

De broodjes zijn heerlijk maar vandaag ging er iets goed mis met de bestelling. Online besteld maar niet opgemerkt, eenmaal aangekomen duurde het nog eens 35 min voordat ik de bestelling had. Kan gebeuren maar een snelle lunch was anders.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Ik kwam er vlak na mijn bestelling en betaling achter dat ik de verkeerde website had uitgekozen, ik zocht nl. het Rotihuis in Rotterdam. Dat is natuurlijk stom van mij, maar in de daaropvolgende drie kwartier was dit Rotihuis in Diemen totaal onbereikbaar (telefonisch in gesprek, geen emailadres) waardoor ik geen mogelijkheid had mijn bestelling te cancellen. Tip: geef ook een 06 nummer om te appen of e-mailadres voor dit soort situaties .. ik ben nu mijn geld kwijt, vrees ik.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Dit was onze derde of vierde keer bij Het Rotihuis. Altijd lekker. Aanrader!

, 06-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

, 16-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker

, 16-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd HEERLIJK???

, 11-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had roti vegetarisch speciaal besteld. Maar had roti vegetarisch met ei gekregen.

, 10-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Altijd superlekker???

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was heel goed. Wel jammer dat een ei ontbrak hij de roti, deze had ik wel besteld en betaald.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Roti kerrie kip is voortreffelijk. Krijg thuis altijd bijval als ik voorstel te bestellen.

, 20-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker heerlijk gegeten

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het ging -opnieuw- mis door niet alles in één bezorging te krijgen, maar het werd netjes opgelost en smaakte voortreffelijk. Voortaan de bestelling iets beter controleren voordat de bezorger op pad gaat :-)

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Blij dat jullie weer terug zijn van vakantie! Wat een feest om dit te eten, beste roti van Amsterdam vind je in Diemen!

, 28-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas miste het kerrie ei, met die erbij was het 5 sterren geweest. Ook zonder dat was het heel erg lekker, meer dan voldoende ook! Ga hier zeker vaker eten halen!

, 11-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaker zakelijk besteld. Altijd erg goed. Vandaag helaas erg zout. Wat het eten niet ten goede kwam. Bezorging was snel, eerder dan aangegeven tijd. Jammer dat we geen fooi konden geven voor de snelle bezorging.

, 05-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, snel en niet duur! En ook nog via de app bestellen. Helemaal van deze tijd!

, 05-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

iedere keer weer heerlijk eten goed verzord ruime porties,en snel bezorgd vriendelijke bezorger.

, 04-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is altijd super lekker.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal ben ik erg tevreden. Gister echter iets minder. De bestelling zou er 19:20 zijn. 18:15 besteld. Om 19:12 netjes een bericht gehad dat het onderweg was. Helaas was het eten er nog niet om 8 uur dus toch even gebeld. Bleek bezorger bij verkeerd adres te staan.om half 9 was het eten er. Kan gebeuren maar bel dan even. Smaak was weer goed zoals altijd. Helaas waren de extra bestelde kerrie eieren niet mee bezorgd. Omdat we naar een feestje moesten, daar niet meer over gebeld

, 26-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Echt superlekker! Hoeveelheid mocht wel meer hoor??

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Wederom lekker gegeten. Een aanrader voor iedereen die van de surinaams hindoestaanse keuken houdt.

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs. Goede vriendelijke service en top bezorging! Chapeau! #gesmuld 2x 5 Sterren!

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd warm gebracht en dat was prettig. Wij vonden de kip-roti te veel uit bot bestaan ipv kippenvlees. De smaak was goed

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Voor de derde keer besteld bij het Rotihuis. Lekkere roti en aardige mensen. Aanrader!

, 07-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten erg lekker en werd goed warm bezorgd. Duurde wel ruim een uur,, maar op een zondag is dat te verwachten. Bezorgingskosten wel aan hoge kant, daarom geen vijf sterren.

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke roti !

, 18-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging te laat. 17.50 uur eten besteld. Om 19 50 uur pas geleverd i.p.v. 19.00 uur wat erg doorgegeven.

, 17-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Tegenwoordig zijn de hoeveelheden veel minder dan vroeger. Tempeh is geen onderdeel meer van de roti maar meer een soort topping. Je moet er naar zoeken.

, 12-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb zondag 25 maart om 17u38 een zestal gerechten besteld. De bestelling werd pas afgeleverd om 19u17. Dat vind ik onacceptabel lang. Ik heb om 18u55 gebeld en er werd toen gezegd dat het erg druk was. Dat zal best, maar dan verwacht ik een telefoontje met de mededeling dat het iets langer gaat duren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!!!

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was op tijd en bediening was perfect

, 22-03-2018

Kwaliteit:

Rating

De roti zelf is heerlijk, Echter waren de pannenkoeken deze keer wel erg hard.

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en verzorging van het eten verdient een groot compliment!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker! Iedereen was tevreden. Ook de sambal was goed, niet te heet. Met al en al het was gewoon heerlijk.

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke Roti!

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. Mag iets sneller, maar wachten waard.

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de lekkerste roti van oost lekker pittig en genoeg

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag roti besteld. Erg lekker. Doen we vaker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten. Vond de kipsate wat dijenvlees moet zijn, voor dijenvlees iets te droog maar dat kan smaken verschillen zijn. ik heb alleen mijn extra sambal en gratis drankje niet gehad. De zuur vond ik echt heerlijk!

, 08-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mag alleen wat meer peper/chutney bij. Voor de rest erg lekker en prima bezorging!

, 01-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Goede porties en van goede kwaliteit. Bezorger op tijd en vriendelijk. Wij zijn fan!

, 18-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk eten en het werd nog door de eigenaar zelf berorgd ook

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Het eten is altijd erg lekker. Soms zijn de porties wat klein, maar meestal zeer royaal. Het enige minpunt is het lange wachten, of dit nu bij bezorgen of afhalen is.

, 04-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Snelle service. Heerlijk vers. Vriendelijk personeel. Altijd even aardig. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

, 24-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was prima geregeld! Wij hebben heerlijk gegeten ???

, 17-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker gegeten. Zowel bami en roti zijn van voortreffelijke kwaliteit. Mijn gasten waren danig onder de indruk.

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en vlug bezorgd een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

HET DUURDE DEZE KEER IETS LANGER, WAARSCHIJNLIJK DOOR DRUKTE. ALLES WAS WEER SUPER LEKKER EN HEEL VERS, DUS HET WACHTE MEER DAN WAARD. DEBEZORGERS ZIJN OOK ALTIJD SUPER VRIENDELIJK!

, 23-11-2017

Kwaliteit:

Rating

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De vegetarische roti was super lekker. Goede thempe, fijne plaat. De bami kip was fenomenaal! De kip was super mals, viel van het bot. En heerlijk gekruid, precies goed met weinig zout. Bezorging was snel, maar op een doordeweekse avond niet ongewoon vertelde de aardige bezorger.

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Lekkere roti!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2017

Kwaliteit:

Rating

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlak na de opening stond ik in de winkel om een roti uit te proberen. Naast mij stond een jongeman die zei: Het is net of ik bij mijn moeder ga eten. Dat kan ik niet zeggen, maar mijn internationale familie zegt direct ja, als ik vraag: komen jullie roti Bij mij eten. Het was heerlijk, dank daarvoor, vooral voor de heerlijke kousenband!

, 04-10-2017

Kwaliteit:

Rating

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Goed alleen was het te weinig en veel minder dan vorige keer. Ook maar heel weinig tempeh en vooral aardappel.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Eten is perfect. Service ook perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-09-2017

Kwaliteit:

Rating

nvt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Lekker pittig en veel, heerlijk qua smaak

, 01-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Zoals gewoonlijk lekker vers en geweldige service.

, 27-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Echt heerlijke gerechten, supergoed gekruid en authentiek!!!

, 06-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste roti en saté ooit!

, 05-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit! Vriendelijke service.

, 01-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel, grote porties en aardige bezorger.

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten, mis alleen een beetje de groenten!

, 07-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling online gedaan en afgehaald alles was netjes ingepakt en ik werd heel vriendelijk ontvangen en het eten is verrukkelijk. Top!

, 27-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging is nvt. Wij hebben het afgehaald. Wel 1 extra vel tekort ontvangen. Het was zeer smaakvol.

, 18-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijkelijk en super vers belegde broodjes. Bedankt voor het gratis drankje

, 27-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker & vers.

, 18-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk pom en roti rol genoten